KOMENTERA !

Lova om plugg !:
Hejj Emelie ,
skit fin blogg verkligen ! :)
Kan inte du skriva en text om vem du är , för jag vet inte så mycket om dig det skulle vara jätte kul ! :D
Svar :
Heyy ,
tack så mycket . Det klart jag kan ! :)
Hej jag heter Emelie Marie Höglund , född 97 på hösten - årets bästa årstid . Går i 8:an på Dalängen & jag bor i Lidköping med min familj och min underbara hund Molly . På fritiden tränar jag konståkning vilket jag verkligen brinner för . Umgås även med mina underbara vänner . 99% av mitt liv består utav Justin Bieber och One Direction , dessa killar gör min dag ! Ni kanske har märkt att jag gillar dom ? Iallafall , där var lite fakta om mig , om ni vill veta något mer är det bara att kommentera så svarar jag i ett inlägg ! :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0