Svar på frågor !

Postat av: Linnea S <3

hejj ,
din blogg är jätte fin !
Vart bor du föresten ? :))))

svar : Hey , jag bor i Lidköping :)

Postat av:

Kan inte du skriva lite om dig själv som är bra att veta lixom ? <33

Svar : visst , jag gör det i ett inlägg imorgon om det funkar bra ?! :)<3

Postat av:

vad tycker du mest om med Justin Bieber? :)

Svar : Jag tror jag gillar hans personlighet mest , men hans tallang och söt/snygg het är inte fel det heller . Hela han lixom :)

Postad av:

- Gillar du någon kille? Vem isåfall? Välj ingen kändis!
- Vad är din största dröm?
- Vad tycker du om din klass?
- Vem är din närmaste vän?
- Om du fick en resa eller åka och träffa någon känd eller göra något roligt, vilka 2 eller 3 skulle du välja då?
- Vad är det bästa med dig själv, som du är stolt över?

/ du är bäst, älskar dig blogg.

Svar:

- Ja det gör jag , skriver tyvär inte det här ;)
- Att först få åka på en utav Justins konserter och bli hans OLLG (one less lonley girl) sedan efter konserten får jag träffa han personligen och ta bilder och prata
- Jag tycker den är helt okejj , skulle kunna vart bättre
- Sara såklart för jag har kännt hon i 11/12 år sedan Beatrice som också är min bästavän och Amanda tror jag :)
- Jag vet inte  riktgit , svårt att säga lixom .. jag gillar min ögon färg ganska mycket ?!
Tack :)

Postad av:

Hej jag har några frågor till dig ;). Vem är din bästis ?
Hur är din statistik på bloggen ?
Går du i någon sport eller vill du börja någon ?

Svar:
- Jag har många bästisar men mina närmsta bv är nog Sara , Beatrice och Amanda
- Den är helt okejj :)
- Jag går i konståkning och dansar street dance , men vill gärna börja ridning eftersom jag gjorde det när jag var mindre . Men vi får se ;)

Tack för frågorna , tog inte med några frågor som ni skickade på facebook och så !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0